
Nu närmar det sig semestertider och vi på Advise vill passa på att önska er alla en Glad sommar och vi hoppas att ni alla får en riktigt härlig ledighet!
Igår kväll firade vi in sommaren med Advises årliga sommarfest! Kvällen bjöd på massor av roliga aktiviteter – vattenskoter, wakeboard, ringåkning, crocket, kubb, pingis, bad och bastu. Utöver alla aktiviteter fick vi njuta av god mat, dryck och fantastiskt umgänge med kollegorna. Menyn var inte heller något att klaga på: chark, skagenröra och bruschetta till förrätt, grillat med potatisgratäng och sallad till varmrätt samt en klassisk jordgubbstårta som avslutning på kvällen. En riktigt härlig sommarkväll fylld med skratt, gemenskap och minnen att ta med sig in i semestertiderna!




Varför har vi en årlig sommarfest? För att vi värdesätter att ha roligt och spendera tid tillsammans även utanför kontoret. Vi är inne i högsäsong men vi tror på att nyckeln till att kunna leverera och bibehålla vårt goda samarbete är att ta sig tiden till att kunna sätta arbetet åt sidan för en stund och ha roligt tillsammans! Det handlar helt enkelt om en balans mellan nytta och nöje.
Notera att vi håller kontoret sommarstängt 4e juli till 2a augusti. Om du som kund önskar att lämna in material till oss under denna period, vänligen hör av dig till din kontaktperson hos oss några dagar innan du önskar lämna in ditt material så ser din kontaktperson till att du kommer i kontakt med någon som är på plats hos oss just då! Vid brådskande ärenden når du oss på telefon, här hittar du våra kontaktuppgifter!
Passa på att njut av värme och lite ledighet så ses vi till sensommaren!






